Alla inlägg under februari 2011

Av beccahps - 24 februari 2011 11:49

hafförstår inte hur du fortfarande kan röra om innuti mig

hur du likt en orkan kommer och förstör.
när du sa dom orden visste jag att det skulle bli bra igen.
allt skulle bli bra igen. 
Nu vet jag inte längre,
drömmarna har kommit tillbaka.

Av beccahps - 2 februari 2011 22:12

Du kan inte göra så

Du kan inte komma och tränga dig in i mitt liv efter två jävla år och fråga hur jag mår. Hade du varit min kompis hade du vetat vilket helvete jag haft. Du hade funnits där och ställt upp för mig när jag ringt, gråtit och bett om hjälp. Tydligen passade inte min vänskap då.

Du kommer tillbaka nu för att du har dåligt samvete.  Jag ska berätta en sak för dig. Det försvinner aldrig. Det spelar ingen roll hur många gånger du frågar hur jag mår, för det kommer aldrig kunna väga upp med dom dagarna du inte gjorde det. Det spelar ingen roll hur många gånger du säger förlåt. Du kommer fortfarande ha dåligt samvete. Dåligt samvete för att du vet att du skadat någon du älskat så djupt. Någon som lade sitt öde i dina händer för lagning. Du lagade det om och om igen.

Tills du försvann.

Men inte fan har du rätt att komma efter två jävla år och fråga hur jag mår bara för det. För du vet så jävla väl att när du lämnade mig kunde jag inte stå utan dig. Jag levde livet för att jag visste att du gång på gång fångade mig när jag föll. Du visste att jag skulle falla utan att du tog emot om du lämnade mig. Du visste att det skulle ta år och läka den stora plats du haft.  Ändå gjorde du det. Och nu när jag lärt mig stå själv, och klara mig själv kommer du tillbaka som någon räddare och tror att du kan göra allt bra igen. Men du har så jävla fel. 

för jag kommer aldrig bli jag igen 

Ovido - Quiz & Flashcards