Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Hur mår du nu för tiden?

Av beccahps - 2 februari 2011 22:12

Du kan inte göra så

Du kan inte komma och tränga dig in i mitt liv efter två jävla år och fråga hur jag mår. Hade du varit min kompis hade du vetat vilket helvete jag haft. Du hade funnits där och ställt upp för mig när jag ringt, gråtit och bett om hjälp. Tydligen passade inte min vänskap då.

Du kommer tillbaka nu för att du har dåligt samvete.  Jag ska berätta en sak för dig. Det försvinner aldrig. Det spelar ingen roll hur många gånger du frågar hur jag mår, för det kommer aldrig kunna väga upp med dom dagarna du inte gjorde det. Det spelar ingen roll hur många gånger du säger förlåt. Du kommer fortfarande ha dåligt samvete. Dåligt samvete för att du vet att du skadat någon du älskat så djupt. Någon som lade sitt öde i dina händer för lagning. Du lagade det om och om igen.

Tills du försvann.

Men inte fan har du rätt att komma efter två jävla år och fråga hur jag mår bara för det. För du vet så jävla väl att när du lämnade mig kunde jag inte stå utan dig. Jag levde livet för att jag visste att du gång på gång fångade mig när jag föll. Du visste att jag skulle falla utan att du tog emot om du lämnade mig. Du visste att det skulle ta år och läka den stora plats du haft.  Ändå gjorde du det. Och nu när jag lärt mig stå själv, och klara mig själv kommer du tillbaka som någon räddare och tror att du kan göra allt bra igen. Men du har så jävla fel. 

för jag kommer aldrig bli jag igen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beccahps - 23 augusti 2012 17:06

Det är hemskt, jag är hemsk.Det har gått 7 månader och 16 dagar.Det är exakt 130 dagar, 30 veckor, 3120 timmar, 187200 minuter, 11232000 sekunder och 124sönlösa nätter.Jag vet fortfarande inte vart dom la dig för att vila.Jag vet fortfarande inte hur...

Av beccahps - 6 januari 2012 21:39

tårarna är jobbigast.att dom kommer lite när dom vill,oftast utan förvaning. Men jag saknar er,mest han. Att leva ett liv och veta att det går ut på att alla runt dig ska dö.Innan dig.Det är förjävligt helt enkelt.Inget lätt heller,bara en evig vän...

Av beccahps - 23 augusti 2011 20:23

Att försöka vara stark för länge är något jag är bra på. Att jag aldrig ber om hjälp är för att jag är sån. Men utan dig går det inte, det funkar inte alls. Jag kan inte gå en meter utan dig, mena ben bär inte längre. Kom och bär mig igen, snä...

Av beccahps - 10 augusti 2011 02:06

Det känns skönt att det finns fler som mår som jag, det känns skönt att du finns. Så jag inte är ensam. Jag är aldrig ensam, fast ändå alltid. Utan dig, med dig. Med oss....

Av beccahps - 27 juli 2011 16:51

Jag tänker på allt som hänt i norge, alla barm som dött. All förtvivlan som finns, all sorg.Jag lider med dom. Läste tidningen idag, såg ett citat av en tjej i min ålder."jag har aldrig förlorat någon närstående, men nu har jag förlorat alla85 på sam...

Ovido - Quiz & Flashcards