Alla inlägg under maj 2011

..

Av beccahps - 30 maj 2011 16:59

Det finns en person i hela världen som jag skulle släppa allt för.

skulle du stå där om 10 år och ropa skulle jag komma springande,
jag skulle inte tveka en sekund.
Om jag så vore gift eller kär så skulle det inte spela någon roll. 
Jag skulle släppa allt för dig. Precis så som jag gjort de senaste åren.
För du är perfekt, hela du. Från tårna upp till knoppen både innuti och utanpå.
Om jag bara hade dig igen, skulle jag hålla dig så hårt att du inte kunde försvinna.
Men ändå inte så hårt att du kvävs. Jag skulle göra ditt liv perfekt, och du mitt.
 

.

Av beccahps - 13 maj 2011 14:52

depression är inte ett tecken på svaghet,
det är ett tecken på att du har försökt att vara stark för länge

Av beccahps - 11 maj 2011 14:09

Det känns som att bloggen är mer eller minde tillägnad dig nuförtiden. Precis som den förra. Jag vet inte varför det blir så. Kanske för att det är du som är den som är det som är den? Både du och jag vett att vi kommer gifta oss någon dag. Och visste du det inte innan så vet du det nu. Hela världen vet det. Det är bara du som inte ser det. Alla ser. Men du kanske är för rädd? Skulle jag säga det till dig skulle du springa iväg. Igen. Så denna gången håller jag allt för mig själv och spelar med. För sålänge jag vid dagens slut får somna på din arm så är jag nöjd. Det duger för mig. Om det blir så i en vecka till eller år. Det avgör du. Igen.

Snälla spring inte.

Ovido - Quiz & Flashcards